Jumlah Pelawat

Sambutan hari kelahiran En Suami - 270413

Teks : Norazira Mohamed
Gambar : Carian Google

Bulan April yang lepas, sambutan hari jadi En. Suami kesayangan pada 27 April. Pada hari tersebut, En. Suami tak bagi masak, katanya kita makan kat luar. Saya apalagi, yabedabedooo la. Memang malas pun nak masak. Kebetulan pulak hari jadinya jatuh pada hari Sabtu.


Jadi pada tegahari itu, kami sekeluarga ke Bandar Baru Bangi untuk makan tegahari. Mulanya En. Suami nak belanja kami makan di AP Ayam Penyet, tapi setelah 2 kali pusing tak kelihatan juga restotan AP Ayam Penyet, saya cadangkan kami makan di Restoran Wong Solo je lah. Ada juga ayam penyet. Alhamdulillah, selepas pusing satu kali lagi, nampaklah restoran tersebut.


Ramainya pelanggan restoran ni. Kami menunggu hampir 20 minit baru la pesanan kami sampai. Fuh! Boleh tahan juga nasi ayam penyet di sini. Tapi rasanya sedap lagi nasi ayam penyet hasil air tangan suami saya. Ceritanya di sini. Walau bagaimanapun, alhamdulillah kenyang kami sekeluarga.

Pada petangnya pula, tempahan kek pula yang menyusul. Rupanya En. Suami telah menempah kek untuk hari ulang tahun kelahirannya itu. Tiadalah sambutan yang meriah cuma kami sekeluarga sahaja. Namun, saya tetap bersyukur kerana kami masih lagi bisa menyambutnya bersama-sama.

Gambar kek harijadi suami

Buat suami kesayangan saya, selamat ulang tahun kelahiran. Ibu doakan baba sentiasa menjadi suami dan bapa yang dekat dengan keluarganya. Suami yang terindah dimata isteri bukanlah yang mampu membelikan segalanya, tapi seorang suami yang setia dan selalu ada dalam tangis dan tawa bersama isteri dan anak-anaknya.... Semoga Allah merahmati perjalanan hidup kita sekeluarga...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...