Jumlah Pelawat

Stamina ibu mengekalkan momentum

Teks : Norazira Mohamed
Gambar : Carian Google

Salam penuh kasih sayang. Apa khabar ibu-ibu hari ini? Samada yang bekerja ataupun menjadi suri sepenuh masa. Adakah anda sihat? Cergas? Pantas dalam menguruskan kerja harian dan urusan rumahtangga?

Saya ingat lagi sewaktu muda dahulu (muda la sikit dari umur sekarang), semasa saya baru mempunyai anak dua. Ya Allah, setiap kali balik kerja, saya mesti pengsan. Memang letih habis setelah seharian melakukan urusan kerja. Balik ke rumah, tenaga sudah tiada untuk keluarga. Masa itu, saya sangat-sangat sedih. Sedih kerana selalu keletihan bila berhadapan dengan anak-anak. Bila dah letih, mulalah emosi pun kacau.


Masa tu saya tahu saya mesti mencari makanan tambahan untuk mengekalkan stamina. Alhamdulillah, saya terdengar di radio IKIM mengenai produk Hiraq. Produk yang saya maksudkan ialah Produk Karmila Kurma Herbal Essence khusus untuk wanita. Saya pun mula mencari produk tersebut di kedai dan mula mengamalkannya. Sempat juga saya habiskan 5 botol produk Hiraq tu. Memang bertenaga. Balik dari kerja, saya masih boleh menguruskan anak-anak dan rumah tangga. Rumah siap bermop lagi. 

Selain itu ianya juga meningkatkan kesihatan dalaman dan mencantikkan wanita, mengatasi masalah senggugut dan keputihan, menguatkan otot dalaman dan menyempitkan faraj wanita, serta kulit muka juga akan kelihatan cantik.


Tapi satu sahaja kekurangan produk Hiraq ni bagi saya ianya tidak boleh diambil ketika datang bulan ataupun sewaktu mengandung. Susah juga. Masa-masa begitu, kita lagi perlukan tenaga. Saya pun mencari alternatif produk lain. Akhirnya saya bertemu dengan keqaseh idaman hati sehingga sekarang iaitu Qaseh Gold. Saya mula mengamalkan Qaseh Gold dari saya mengandungkan anak ketiga hingga sekarang anak lima. Alhamdulillah, saya memang cukup berpuas hati. Lagi pula ianya boleh diambil ketika haid ataupun mengandung. Jadi setiap hari saya boleh mengamalkan makanan sunnah ini. 


Dengan mengamalkan produk Qaseh, saya sentiasa bertenaga walaupun sudah seharian di pejabat menguruskan urusan kerja. Alhamdulillah, saya masih lagi boleh menguruskan lima orang anak dan rumahtangga. Selain itu, apabila hendak demam atau batuk, saya cepat sembuh. Ia juga memudahkan proses kelahiran anak keempat dan kelima saya. Banyak lagi kebaikan yang saya perolehi. Paling pentingnya emosi juga terkawal. 

Saya berkongsi disini kerana saya tahu sebagai ibu dan isteri, kitalah suri utama yang menguruskan rumahtangga. Kita perlukan tenaga dan stamina yang kuat untuk mengekalkan momentum. Saya pasti ramai ibu-ibu diluar sana yang tercari-cari cara ataupun produk untuk sentiasa kekal sihat, cerdas, bertenaga dan kelihatan cantik. Ini cuma pengalaman saya. Lain orang lain pula caranya.

Akhir kata, walau apa pun cara atau produk yang ibu-ibu amalkan untuk mengekalkan stamina dan momentum, saya pasti ianya adalah berasaskan satu sebab sahaja iaitu supaya kita dapat menjaga dan menguruskan keluarga dengan baik kerana apabila suri rumah sakit atau tidak sihat, hilanglah seri, rumah dan anak-anak pun tidak terurus.

******************************************************

Bagi yang berminat untuk mencuba produk ini dan merasai sendiri kebaikannya, boleh lihat di Qaseh Gold.

Bagi yang ingin menyertai kelas asas blog dan dapatkan ebook '101 ideas home-based bisnes, boleh lihat Promosi Oktober.

Bagi yang ingin dapatkan ebook Belajar Asas Blog sahaja sila lihat di sini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...