Jumlah Pelawat

Selamat Berkonvo

Teks : Norazira Mohamed
Gambar : Carian Google


Bulan ini merupakan bulan kovokesyen. Kebanyakan universiti mengadakan pesta konvokesyen pada bulan ini. Silih berganti. Bagi siswa/siswazah yang sudah habis belajar, inilah momen yang ditunggu. Inilah bukti bahawa mereka telah menamatkan pengajian mereka. Walau berapa pun pointer yang mereka dapat, akhirnya mereka telah bergelar graduan. Mereka telah mendapat segulung ijazah.

Ibubapa pula gembira dan bangga. Heboh satu kampung memberitahu anak mereka sudah konvo. Persiapan untuk datang ke pesta konvokesyen juga dibuat. Bagi keluarga yang susah, inilah kali kedua mereka menjejakkan kaki ke menara gading tempat anak mereka belajar. Pertama kali sewaktu menghantar mereka ketika mula-mula di terima masuk. Alangkah bangganya perasaan hati mereka.

Buat teman-teman yang berkonvo, saya ucapkan selamat maju jaya dalam menempuh dugaan dan cabaran yang mendatang. Setiap apa yang berlaku mempunyai pilihan. Buatlah pilihan yang bijak supaya bukan sahaja berjaya di dunia malah di akhirat jua. 

Tahniah dan selamat bergraduan kepada para siswa/siswazah.



Bagi graduan yang masih mencari-cari pekerjaan, boleh sertai kelas asas blog yang kami sediakan dulu. Boleh mula bekerja di rumah dahulu secara online. Kebanyakan graduan sekarang sudah terdedah dengan kecanggihan IT. Lagi mudah untuk anda belajar. Malah membuat blog sendiri juga boleh. Tetapi dengan menyertai rangkaian Akademi Bekerja Di Rumah, anda mendapat sokongan dan tunjuk ajar dari blogger yang hebat. Selain dari itu, blog anda juga akan terpapar di lebih 200 rangkaian blog di bawah akademi ini. Ini dengan sendirinya dapat menaikkan rating pengunjung ke blog anda. Jom sertai kami dan dapatkan ebook 101 idea home-based bisnes secara PERCUMA. Promosi ini sehingga 31 Oktober. Masih berbaki lagi 3 hari.


Bagi yang ingin menyertai kelas asas blog dan dapatkan ebook '101 ideas home-based bisnes, boleh lihat Promosi Oktober.

Bagi yang ingin dapatkan ebook Belajar Asas Blog sahaja sila lihat di sini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...